Цей публічний договір (оферта) про надання освітніх послуг (далі – «Договір») є пропозицією
ТОВ «Школа танців Дрім Тім» (код ЄДРПОУ 45283426), надалі – «Виконавець»,
та фізичною особою, що згодна з умовами цього Договору (надалі – «Замовник»).
Договір має юридичну силу відповідно до ст. ст. 633, 641, 642 Цивільного кодексу України.
Публічна оферта
Цей публічний договір (оферта) про надання освітніх послуг (далі – «Договір») є пропозицією ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Шимко Сергія Анатолійовича (далі – «Виконавець»), та фізичною особою, що згодна з умовами цього Договору (далі – «Замовник»), укласти Договір про надання освітніх послуг. Цей Договір є публічним і публікується в мережі Інтернет за адресою: https://_____________. Цей договір укладається шляхом надання повної й безумовної згоди (акцепту) Замовника на укладання Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами. Договір має юридичну силу відповідно до ст. ст. 633, 641, 642 Цивільного кодексу України. Публікація цього Договору розглядається, як направлення Виконавцем публічної оферти будь-якій фізичній особі (громадян України, громадянин іншої держави, особа без громадянства), Публікуючи цей Договір, Виконавець пропонує вказаним особам укласти з ним Договір на умовах, що викладено нижче.
1. Терміни та визначення
1.1. Сайт – інформаційна система, доступна в мережі Інтернет за адресою: https://dance-school.kiev.ua/.
1.2. Договір публічної оферти – публічний договір, який розміщений на Сайті застосування якого є обов’язковим для Замовника та Виконавця.
1.3. Акцепт – прийняття Замовником пропозиції Виконавця про придбання послуги, інформація про яку розміщена на Сайті, підтверджується внесенням оплати вартості послуг.
1.4. Акцепт Замовником цього Договору означає, що він повністю згоден з усіма положеннями цього Договору. З моменту акцепту Замовником цей Договір вважається укладеним.
1.5. Послуги – послуги, про які на Сайті розміщено пропозицію Виконавця.
1.6. Замовник – будь-яка фізична особа з повною дієздатністю, або юридична особа, що має намір придбати послугу згідно з чинним законодавством України.
1.7. Виконавець – може бути юридична особа або фізична особа-підприємець, яка надає послуги вказані на Сайті. Найменування Виконавця вказується при визначенні та оплаті конкретної послуги.
1.8. Викладач – особа, яка володіє необхідним обсягом навичок та уповноважена Виконавцем надавати послуги з викладання танцю в школі танців «Dream Team» шляхом проведення персональних та/або групових тренувань.
1.9. Абонемент – документ встановленого Виконавцем зразка, що свідчить про оплату заявленої Замовником кількості занять та одночасно підставою видачі Карти клієнта що є пропуском до приміщення для отримання Послуг.
1.10. Карта клієнта – пластикова картка з інформацією про кількість занять Замовника.
1.11. Тарифи – документ, що визначає різновид та вартість Послуг Виконавця або разових занять, що розміщується на Сайті Виконавця за адресою: https://dance-school.kiev.ua/price/.
2. Предмет Договору.
2.1. Виконавець зобов’язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, надати освітню послугу з напрямків хореографії, перелік яких зазначено на Сайті, а Замовник зобов’язується на умовах і порядку, визначених цим Договором, отримати послугу та оплатити її своєчасно та у повному обсязі у відповідності до діючих тарифів Виконавця (далі – «Тарифи»), що опубліковані на Сайті Виконавця за адресою: https://dance-school.kiev.ua/price/.
2.2. Виконавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи на здійснення господарської діяльності, які регулюють сферу правовідносин, що виникають і діють в процесі виконання цього Договору, а також гарантує, що має право на надання зазначених послуг без будь-яких обмежень, відповідно до вимог чинного законодавства України, і зобов’язується нести відповідальність в разі порушення прав Замовника в процесі виконання цього Договору.
2.3. Умови цього Договору є універсальними, однаково обов’язковими для всіх Замовників та не можуть бути змінені для одного з них. Ця Оферта не може враховувати індивідуальні умови та вимоги Замовників.
3. Умови та обсяг надання послуг.
3.1. Виконавець організувує курс навчання з напрямів хореографії згідно з розкладом, в групі або індивідуально, перелік яких зазначено на Сайті.
Заняття, що проводяться у груповій формі, за всіма напрямками хореографії (перелік яких зазначено на Сайті), доступні для відвідування як жінками так і чоловіками на рівних умовах із дотримання умов даного Договору.
3.2. Замовник самостійно обирає формат занять з варіантів, запропонованих на Сайті Виконавця, та здійснює оплату за Послуги відповідно до діючих Тарифів Виконавця.
3.3. Тривалість одного групового заняття становить 45 хвилин – тривалість заняття для дітей (групові або індивідуальні) та 1 година – тривалість заняття для дорослих (групових або індивідуальних).
3.4. Надання послуги здійснюється за адресами Виконавця відповідно до розкладу:
3.4.1. м. Київ, Оболонь, проспект Оболонський, 1-Б (Dream Team Оболонь)
3.4.2. м. Київ, Печерськ, вул. Князів Острозьких, 46/2 (Dream Team Печерськ)
3.4.3. с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Львівська, 1 (Dream Team Борщагівка)
3.4.4. м. Ужгород, вул. Легоцького, 80, корп. 8 (Dream Team Ужгород)
3.5. У разі зміни місця і часу проведення занять Виконавець повідомляє Замовника не менше ніж за 1 день до початку занять в один з таких способів: надсилання відповідного повідомлення за допомогою Viber, та/або WhatsApp, та/або Telegram за номером телефону, вказаним Замовником під час реєстрації на Сайті.
3.6. У разі незгоди Замовника зі зміною розкладу занять, Замовник має право вибрати іншу вільну групу відповідного рівня.
3.7. Строк дії Абонемента починається з дати відвідування першого заняття за ним якщо інше не вказано в умовах самого Абоненемента.
3.8. Дія Абонемента закінчується після відвідування сплаченої кількості занять або після закінчення строку його дії.
3.9. Обсяг наданих Замовнику Послуг фіксується у внутрішній системі обліку Виконавця. Сторони домовилися, що у випадку виникнення спірних ситуацій достатнім підтвердженням обсягу наданих Послуг є дані системи обліку Виконавця.
3.10. Грошова сума за частково або повністю невикористані Замовником Послуги, не повертаються, в тому числі при достроковому розірванні договору з ініціативи Замовника.
3.11. У разі хвороби Замовника, або пропуску занять з інших причин, заняття не переносяться на нову дату.
3.12. Абонемент може бути «заморожений», відповідно до умов використання виду Абонементу, або використавши послугу «заморозка» за кошти відповідно до встановленого Тарифу на таку послугу.
3.13. Повернення грошових коштів Замовнику можливе у випадку закриття групи з ініціативи Виконавця. При цьому повернення грошових коштів можливе лише за невикористані тренування за Абонементом на момент закриття групи.
За невикористані з ініціативи Замовника тренування за Абонементом грошові кошти не повертаються.
4. Вартість послуг та порядок розрахунків
4.1. Вартість Послуг Замовника визначається в залежності від формату та виду занять, які обирає Замовник, з переліку, запропонованого Виконавцем, згідно з Тарифами, що діють на момент придбання.
4.2. Всі розрахунки за цим Договором проводяться в національній валюті України.
4.3. Сторони домовилися, що оплата Послуг Виконавця за цим Договором має бути проведена Замовником на умовах попередньої 100% оплати.
4.4. Усі Додаткові послуги сплачуються Замовником окремо, згідно Тарифів Виконавця, розміщених на Сайті Виконавця.
4.5. Сплата Замовником Виконавцю ціни Абонемента залежно від форми оплати, обраної Замовником, здійснюється одним із таких способів:
4.5.1. перерахуванням грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця;
4.5.2. внесенням готівкових коштів у касу Виконавця;
4.5.3. на сайті Виконавця https://_________ через систему WayForPay;
4.5.4. оплата частинами (розстрочка з одночасним укладанням договору із банком-партнером. Вартість послуг, сплачена частинами поверненню не підлягає.
4.6. У разі придбання Замовником Абонемента на новий термін, ціни на Абонементи визначаються відповідно до Тарифів Виконавця, що діють на момент придбання.
4.7. Виконавець має право переглянути Тарифи, при цьому такі зміни вступають в силу з моменту публікації таких змін на Сайті Виконавця, якщо інший строк набрання чинності змінами не визначений додатково.
5. Права та обов’язки сторін
Виконавець зобов’язаний:
– надавати Замовнику Послуги належної якості, в обсягу та строки, передбачені відповідним Абонементом та цим Договором;
– утримувати приміщення де надаються Послуги в належному санітарно-гігієнічному стані;
– забезпечити належне функціонування танцювального та спортивного обладнання та інвентарю, а також допоміжних побутових приміщень, призначених для користування Замовником.
Виконавець має право:
– залучати до надання Послуг за цим Договором третіх осіб, що спеціалізуються на наданні Послуг даного виду, з метою збереження належної якості Послуг;
– у випадку порушення Замовником умов цього Договору розірвати Договір в односторонньому порядку без повернення вартості наданих Послуг;
– вимагати медичну довідку про стан здоровʼя Замовника, на підставі якої приймається рішення про можливість (неможливість) виконання цього Договору Виконавцем;
– не допускати Замовника на заняття, якщо він запізнився більш ніж на 10 хвилин з моменту початку заняття. При цьому вартість пропущеного заняття не повертається;
– в односторонньому порядку вносити зміни в будь-який час на свій розсуд до даної Оферти, Тарифів тощо. Такі зміни набирають чинності з моменту розміщення зміненого тексту на Сайті Виконавця. Замовник погоджується і визнає, що внесення змін до Оферти спричиняє внесення таких змін до Договору, і такі зміни до Договору набирають чинності одночасно із внесенням змін до Оферти.
Замовник зобов’язується:
– до моменту укладення Договору (оплати Послуг) ознайомитися зі змістом цього Договору та діючими Тарифами;
– своєчасно та у повному обсязі оплачувати Послуги Виконавця за цим Договором;
охайно та дбайливо ставитися до обладнання, додаткового інвентарю та іншого майна Виконавця;
– самостійно нести відповідальність за стан свого здоров’я. У разі наявності будь-яких протипоказань – донести до відома Викладача;
– дотримуватися умов цього Договору, загальноприйнятих правил етики, культури спілкування та норм чинного законодавства України.
Замовник також підтверджує, що він не страждає хронічними серцево-судинними, нервовими, психічними захворюваннями, захворюваннями опорно-рухового апарату та іншими захворюваннями, що можуть в значній мірі вплинути на стан його здоровʼя у звʼязку з підвищеними фізичними навантаженнями під час занять. Замовник підтверджує, що він не страждає захворюваннями шкіри, дихання, імунної системи, інфекційними захворюваннями, іншими захворюваннями, що можуть вплинути на здоровʼя інших, що займаються з ним в одному приміщенні.
Будь-які травми і захворювання, отримані замовником під час занять з власної вини, в силу недотримання правил поведінки, в приміщеннях школи або недбалості, а також їх наслідки, не є предметом відповідальності Виконавця.
– дотримуватися Правил школи згідно п.7, щодо Договору, в якому проводяться поточні заняття.
Замовник має право:
– отримувати Послуги у порядку та на умовах, передбачених цим Договором;
– змінити групу за погоджениям з Адміністрацією;
– вимагати від Виконавця надання інформації з будь-яких питань, що стосуються цього Договору.
6. Відповідальність сторін
6.1. За порушення умов договору сторони несуть відповідальність, передбачену цим Договором та чинним законодавством України.
6.2. Сторона, винна у порушенні умов договору, відшкодовує потерпілій Стороні підтверджені документально понесені нею збитки. Розмір збитків, що відшкодовуються Виконавцем, обмежується розміром суми вартості послуги, оплаченої за цим договором в період заподіяння збитків.
6.3. Замовник несе матеріальну відповідальність перед Виконавцем за навмисне чи ненавмисне заподіяння шкоди обладнанню, предметів інтерʼєру і обстановці залу, в якому проводяться заняття. Виконавець має право стягнути суму компенсації збитку з Замовника в повному обсязі.
6.4. Всі суперечки, які можуть виникнути з даного договору або у зв’язку з ним, Сторони будуть вирішувати шляхом переговорів.
6.5. Якщо Сторони не зможуть досягти компромісу, спір підлягає вирішенню відповідно до законодавства України.
7. Правила поведінки у залі під час проведення занять
7.1.Ввічливість, участь і спортивна етика повинні бути загальною нормою поведінки в школі танцю.
7.2. Забороняється голосно розмовляти або використовувати ненормативну лексику, а також
Здійснювати інші негідні вчинки, що заважають проведенню дозвілля та занять учнів та відвідувачів.
7.3. Обов’язкова наявність змінного взуття. За його відсутності, доступ до заняття не допускається.
7.4. Обов’язкова наявність Карти клієнта. Карта видається при оплаті першого курсу занять безкоштовно. При втраті або пошкодженні картки – сплачується штраф 50 грн.
7.5. Прийом їжі в приміщеннях, не призначених для цього, а також вживання власних продуктів харчування заборонено.
7.6. Вживання спиртних напоїв, наркотиків, присутність в нетверезому вигляді і куріння в приміщеннях школи суворо забороняється.
7.7. Користуватися мобільними телефонами на заняттях не дозволяється.
7.8. Адміністрація та Викладачі школи не несуть відповідальності за особисті речі Замовника.
8. Інформаційні повідомлення
8.1. Розсилки та інформаційні повідомлення будуть відправлені на адреси електронної пошти, номери телефонів Замовників, які отримували послуги або брали участь в акціях і / або інших маркетингових заходах (конкурси, розіграші призів / подарунків і т.д.), які проводилися Виконавцем.
8.2. Підставою для отримання розсилки та / або інформаційного повідомлення є адреса електронної пошти або номер телефону, який Замовник за власною ініціативою повідомив у відповідній анкеті (заповненої їм для участі в акції та / або маркетингової активності) або при замовленні послуги.
8.3. Зазначені розсилки містять інформацію про майбутні відвідування занять, спеціальні пропозиції та інші заходи для Замовників.
8.4. Замовник в будь-який момент може відписатися від отримання розсилки звернувшись до Виконавця.
9. Захист інформації
9.1. Замовник висловлює згоду на обробку своїх персональних даних в такий спосіб:
– при оплаті послуги;
– за участю в рекламних акціях Виконавця відповідно до правил проведення таких заходів.
9.3. Сторони домовилися, що категорії персональних даних, які Замовник дає згоду обробляти, це: прізвище, ім’я, по батькові Замовника, контактні телефони, адреса електронної пошти (Електронна пошта), історію транзакцій оплати. Такі дані можуть зберігатися протягом 2 років.
9.4. Виконавець гарантує, що персональні дані будуть зберігатися та оброблятися у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних». Виконавець гарантує не передавати персональні дані третім особам.
9.5. Замовник підтверджує, що ознайомлений з Політикою конфіденційності, розміщеною за посиланням _____.
10. Строк дії договору та інші умови
10.1 Цей Договір є публічним і безстроковим та діє до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань викладених в Договорі.
10.2 Цей Договір публічно доводиться до відома всіх Замовників шляхом його розміщення (оприлюднення) на Сайті Виконавця.
10.3 Виконавець має право припинити дію цього Договору в односторонньому порядку шляхом розміщення інформації про це на Сайті Виконавця не пізніше ніж за 15 (п’ятнадцять) календарних днів до такого припинення. При цьому Виконавець не звільняється від обов’язку надати Послуги всім Замовникам, які вже внесли оплату за Послуги до відповідного оприлюднення інформації про припинення дії цього Договору.
10.4 Погоджуючись з цією Публічною офертою, Замовник підтверджує, що у нього наявний необхідний обсяг цивільної правоздатності та дієздатності для укладення Договору.
Доповнення до розділу 5. Права та обов’язки сторін
Виконавець має право:
– відмовити Замовнику у наданні Послуг або припинити їх надання у випадку систематичних порушень правил поведінки,
агресивної чи образливої поведінки щодо персоналу або інших відвідувачів, поширення неправдивої інформації, що шкодить діловій репутації Виконавця,
а також у разі несвоєчасної сплати чи відмови від оплати Послуг;
– тимчасово або повністю відсторонити Замовника від занять у разі виявлення стану здоров’я, що становить небезпеку для нього самого або інших відвідувачів;
– використовувати фото- та відеоматеріали, зроблені під час занять, у маркетингових цілях Виконавця, якщо Замовник письмово не заявив про відмову від такої згоди.
Доповнення до розділу 6. Відповідальність сторін
6.6. Виконавець не несе відповідальності:
– за збереження особистих речей Замовника, залишених у приміщеннях школи поза спеціально визначеними місцями зберігання;
– за відсутність у Замовника конкретних результатів занять (наприклад, перемоги у конкурсах, досягнення певного рівня підготовки тощо).
6.7. У випадку поширення Замовником завідомо неправдивої інформації, яка завдає шкоди діловій репутації Виконавця,
Виконавець має право вимагати відшкодування збитків та компенсації моральної шкоди.
6.8. Всі претензії Замовника до Виконавця мають подаватися у письмовій формі протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту виникнення підстави для претензії.
Претензії, подані після цього строку, не підлягають розгляду.
11. Форс-мажорні обставини
11.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання зобов’язань за цим Договором,
якщо воно стало наслідком дії форс-мажорних обставин (надзвичайних і невідворотних подій, що виникли незалежно від волі Сторін),
а саме: війни, воєнних дій, карантину, пожежі, повені, стихійного лиха, страйків, рішень органів влади, перебоїв у роботі енергосистем,
Інтернету або інших комунікаційних систем.
11.2. У випадку настання форс-мажорних обставин Виконавець має право:
– змінювати розклад занять;
– замінювати формат надання Послуг (онлайн / офлайн);
– замінювати викладача іншим фахівцем.
11.3. У таких випадках Замовник не має права вимагати повернення коштів чи будь-якої компенсації.
Доповнення до розділу 10. Строк дії договору та інші умови
10.5. Усі спори, що виникають з цього Договору або у зв’язку з ним,
підлягають вирішенню судами України за місцем знаходження Виконавця.
12. Реквізити Виконавця
ТОВ «Школа танців Дрім Тім»
Код ЄДРПОУ: 45283426
IBAN: UA813052990000026001046813725
Банк: АТ КБ «ПриватБанк»
Директор: Білка Анна
З повагою,
Директор ТОВ «Школа танців Дрім Тім» Білка Анна